اوج عصبانیت این مربی در کنفرانس خبری رخ داد؛ جایی که او تاکید کرد همین یک امتیاز هم حق تیمش نبوده و بازیکنانش را به ترسو بودن متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هندبال سپاهان در صورت ادامه فعالیت در لیگ برتر هندبال قصد جوان‌گرایی و استفاده از بازیکنان بومی را دارد.
این افراد، حساسیت زیادی به شرایط محیطی دارند. آنان ترس‌های شدید مربوط به طرد و رهاشدگی و خشم نامناسب را، حتی در حین مواجهه با یک جدایی کوتاه‌مدت واقع‌گرایانه و یا هنگامی‌که تغییرات غیرقابل اجتناب در نقشه‌ها پیش‌می‌آید، تجربه می‌کنند.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها پول هوشمند وارد شد؟
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ ترین‌های بورس امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. در کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
باشگاه فنرباغچه ترکیه، پیشنهادی را برای جذب راده کرونیچ، هافبک تیم میلان ارائه کرده است.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها حجم مشکوک خوردند؟
پافشاری ترکیه بر تقسیم جزیره قبرس به دو بخش روم‌نشین و ترک‌نشین و حمایت از دولت مستقل ترک‌های جزیره، موضوع مهمی است که به تنهایی، می تواند کل روابط ترکیه و غرب را به چالش بکشد.
سالاد سزار که ابتدا فقط با برگ‌های درشت کاهو، تخم مرغ، روغن زیتون و لیمو ترش‌های مخصوص مکزیکی تهیه می‌شد، بعد‌ها دستخوش تغییراتی شد. مثلا آمریکایی‌ها به آن ماهی کولی اضافه کردند و در برخی از رستوران‌ها به جای لیموترش از آب میوه‌های شیرین برای تهیه سس سالاد سزار استفاده می‌شد. در ایران هم به جرات می‌توان گفت سالاد سزار بعد از سالاد شیرازی یکی از محبوب‌ترین سالادهاست که مردم آن را در کافه‌ها و رستوران‌ها سفارش می‌دهند.
سایت فاناتیک از فولاد خوزستان به عنوان تیم سال آینده محمد نادری نام برده است.
در این مطلب قصد داریم تا به بررسی‌ترین‌های بورس امروز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ بپردازیم. کدام نماد‌ها ورود پول هوشمند را داشتند؟
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
منابع عربستانی از اخراج قریب‌الوقوع سرمربی آرژانتینی الهلال خبر داده‌اند.
نیروی گارد ساحلی ژاپن اعلام کرد: در ساعت ۷.۰۸ دقیقه به وقت محلی بامداد امروز دوشنبه، کره شمالی به نظر موشکی بالستیک شلیک کرده و به این خاطر از کشتی‌های دریایی و هوایی خواسته اطلاعات را پیگیری کنند و در صورت سقوط ترکش‌های ناشی از موشک‌ها به آن‌ها نزدیک نشوند و موضوع را به سیستم امنیت دریایی اطلاع دهند.
ترکش‌های شکست شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو فراتر از ناکامی در کسب سه امتیاز بوده است.
ترکش‌های شکست شب گذشته پاری‌سن‌ژرمن مقابل موناکو فراتر از ناکامی در کسب سه امتیاز بوده است.
شهبازی اول از همه دوست دارد تقسیم‌بندی درستی از اقوام ترک‌زبان داشته باشد: «آذربایجانی‌ها ریشه ترکی ندارند و بعدها ترک‌زبان شده‌اند. مثل مصری‌ها که بعد از هجوم اعراب، زبان عربی را پذیرفتند؛ یعنی عرب‌زبان شدند، اما عرب نیستند. نکته دیگر این است که ما در ایران ترک‌های زیادی داریم که به ترک‌های خراسانی، قشقایی، خلج و... طبقه‌بندی می‌شوند.»
دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای، تمام اعضا و ارگان‌های زیر مجموعه این فدراسیون را ممنوع‌المصاحبه کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که ترک‌های مسجد سید و مسجد جامع به دلیل فرونشست نیست. درمورد سازه مسجد امام هم نگرانی‌هایی وجود داشت که پس از پایش مشخص شد فعلاً از نظر فرونشست مشکلی آن را تهدید نمی‌کند.
حضور رسانه‌ها و خبرنگاران خارجی در قطر هم می‌تواند تبدیل به یکی دیگر از نگرانی‌های بالقوه مسئولان ورزش ایران در جام پیش‌رو باشد. واقعیت این است که با هر تدبیر و اندیشه‌ای سخت است که بتوان سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران را از سؤالات غیرفوتبالی در این زمینه دور نگه داشت.
آبادان- بعد از ریزش ساختمان متروپل که شهر آبادان را در یک شوک عجیب فرو برد اکنون این شهر بیش از ۱۳۰ روز است که شهردار ندارد و کارهای مدیریت شهری روی زمین مانده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه هنوز ترکش‌های تفکرات و تصمیمات غلط مدیران قبلی بر پیکر جامعه و مردم جراحت وارد می‌کند.
جنرال موتورز که از قیمت بالای تراشه‌های مورد نیاز خود به خشم آمده، تصمیم دارد تراشه‌های اختصاصی خود را به منظور استفاده در خودروهای خودران تولیدی بسازد.
گوهریسنا انزانی، روانشناس بیان کرد: گاهی نیز کودکان زدن دیگران را در فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی که می‌بینند می‌آموزند. زدن نوعی پرخاشگری است و زمانی که خشم و پرخاشگری رخ می‌دهد حتما کودک درگیر ترس‌های درونی، احساس عدم امنیت و دوست داشتنی نبودن، ترس از تنها ماندن، از دست دادن والدین و... را تجربه کرده است. گاهی والدین با بیان جملاتی نطیر اینکه "میذارمت و میرم" این ترس‌ها را در کودک ایجاد کرده‌اند.
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که آنکارا از حقوق غصب شده ترک‌های قبرس دفاع می‌ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ